مسابقه بازیگری برای مخاطبان سایت بازیگرافی

مسابقه ی بازیگری

برای شما یه مسابقه ی جذاب داریم، اما قرار نیست شما هزار تا کتاب بخونین و به هزار تا سوال جواب بدین، فقط باید یک سوال ساده رو که احتمالا جوابش رو هم، همین الان بلدین به ما بگید، ما هم به بهترین جواب و بدون قرعه کشی، 30 درصد تخفیفِ دلچسب برای خرید محصولات بازیگری میدیم. اما به بهترین جواب. اما سوال :

سوال: بازیگری چیست؟

کجا جواب این سوال رو بنویسیم؟

روی اسم مقاله ی زیر کلیک کنید و در پایین مقاله ، در بخش نظرات جواب خودتون رو برای ما بنویسید.

چه زمانی درباره بهترین جواب به ما اطلاع میدین؟

ما با برنده ارتباط برقرار می کنیم، و نهایتا اسم یا اسامی برندگان را در تلگرام و اینستاگرام اعلام می کنیم. در ضمن اگر خوب دقت کرده باشین، ما یک برگه تقلب خوب هم به شما دادیم، چون جواب این سوال، توی مقاله ی بالا هست، یادتون نره که جواب رو پایین مقاله در بخش نظرات، برای ما ارسال کنید.

یک نکته ی خیلی خیلی مهم:

این مسابقه ها بصورت دوره ای برگزار میشه و از بین شرکت کنندگان، برای کارگاه ها ی بازیگری بصورت رایگان دعوت به عمل میاد، حتی اگه در مسابقات قبول نشده باشن، اما به شرطی که در تمام مسابقات حضور داشته و یا نسبت به دیگر اعضا فعال بوده باشن. بازم با توجه به اینکه ما راهنمایی کردیم که جواب رو می تونین کجا پیدا کنین، اما حتی اگر جواب رو هم نمی دونین، توی مسابقه ها شرکت کنین و یه شانس واسه شرکت کردن توی یه کارگاه خوب و البته کاربردی برای خودتون از ما بگیرین. در ضمن اگر هم شما در پنج مسابقه قبول شده باشین و از تخفیفات ما استفاده نکرده باشین می تونین یکی از بهترین محصولات سایت بازیگرافی رو با تخفیف 50 درصد بخرید و یا یک کارگاه بازیگری را بطور 100 درصد رایگان شرکت کنید.

در ضمن، به زودی زمان اجرای یک کارگاه شگفت انگیزِ آموزش بازیگری رو در سایت اعلام می کنیم. راستی کارگاه های ما از 200 هزار توان شروع میشن…. پس همین الان توی مسابقه شرکت کن و با کمک مسابقه های بعدی، یک کارگاه پولی رو، رایگان واسه خودت رزرو کن…

اگر سوالی هم داشتی میتونی در بخش تماس با ما ، ارتباط برقرار کنین و یا به دایرکت شبکه های اجتماعی ما برین و یا با آی دی زیر در تلگرام، با ما ارتباط بگیرین. در نهایت، ممنون از اینکه با گروه بازیگرافی همراه هستین.

تمامی حقوق این سایت متعلق به حمید کریمی می باشد.
این سایت در زمینه آموزش بازیگری و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.