About the author

حمید کریمی

حمید کریمی

ما بازیگری را یک سفرِ هیجان انگیز می دانیم. به شما آموزش می دهیم که چگونه از این سفر لذت ببرید. هر چه که درباره ی بازیگری گفته می شود، باید شما را یک قدم به هدف تان نزدیک تر کند.

Related Articles

8 Comments

  1. 1
    فریبرز دوستی

    فریبرز دوستی

    بازیگری یعنی تجربه کردن زندگی شخصیت های مختلف،و توصیف یک معضل اجتماعی در جامعه

    Reply
    1. 1.1
      حمید کریمی

      حمید کریمی

      سلام بر شما
      اول اینکه، ممنون بابت خواندن مقاله و شرکت در نظرات و حضور در مسابقه،
      دوم، جواب مسابقه در این مقاله به وضوح مشخصه، و اگه کمی دقت کنین و جواب درست رو بگین، به راحتی جایزه رو تقدیم شما می کنیم.

    2. 1.2
      فریبرز دوستی

      فریبرز دوستی

      خوب برای تعریف بازیگری تعاریف زیادی وجود داره ،و هر کسی به سلیقه خودش یه تعریفی داره،ولی دونستن اینکه بازیگری چیست مهم است یا اینکه روش های آموزش یک بازیگر چیست مهمتر است؟در جواب باید گفت که کسی که میخواد بازیگر شه نباید دنبال سوال های کلیشه ای بگرده.بلکه باید راهی برای آموزش دیدن و کسب مهارت و برطرف کردن نقاط ضعف خودش بگرده.

    3. حمید کریمی

      حمید کریمی

      سلامِ مجدد آقای دوستی.

      دقیقاً، ( و این چیزی که گفتید، یعنی خودسازی، یعنی آمادگی برای یک هدف بزرگ). سوال بازیگری چیست؟ هم، مثل سوال بهترین بازیگر کیست؟ ( یکی از مقالات سایت) می باشد.

      در ضمن خواندن دوباره ی این مقاله درک بهتری برای شما ایجاد کرده. سپاس بابت پیگیری تان.

      یک خبر خوب از طرف سایت بازیگرافی برایتان ایمیل شد.

  2. 2
    amir salar saraei

    amir salar saraei

    بازیگری چیست؟واقعا بازیگری یعنی چی؟
    سوالی که اندازه موهای سرمون براش جواب دیدیم تو کتابها و مقالات و جواب شنیدیم از خود بازیگر ها و اساتید.
    ولی اگه یکم دقت کنیم میبینیم که اکثر این نویسنده ها و بازیگر ها و اساتید فقط خواستن یه جمله زیبا و موندگار با کلمه های خوب بسازن و یا یه جمله با واژه های عجیب و پیچیده,که حتی درک بعضی از این جملات واقعا ساده نیست.
    پس این جواب ها هیچ کدوم جنبه سازندگی و آموزشی نداره فقط به درد این میخوره که چاپ بشه پشت کتاباشون یا رو عکسهاشون.
    خود من مدت زیادی دنبال این بودم که بزرگان بازیگری چه دیدگاه ها و نظرات و حرف هایی راجع به بازیگری دارند ولی بعد یه مدت مطالعه فهمیدم این حرف ها و دیدگاه ها فقط به درد چاپ کردن تو کتاب های میخوره که تاثیر چندان مثبتی روی مهارت بازیگری نداره.
    من با خود باوری که دارم ترجیح میدم با اموزش و پشتکار و تمرین و تمرین و تمرین,خودم وارد این دنیا بشم و جواب خودمو برای این سوال داشته باشم به جای این همه جواب کلیشه ای.

    Reply
    1. 2.1
      حمید کریمی

      حمید کریمی

      سلام بر امیر

      سپاس بابت نظری که برای ما ارسال کردی، با شما موافقیم. و باید گفت همین تعدد در تعاریف که هیچ استفاده ای هم ندارن، باعث شده که هنرجویان بازیگری سالها وقت خودشون رو صرف چیزهایی کنن که هیچ نتیجه ای نداره …
      تجربه ی شما و نظرتون و نتیجه ای که بهش رسیدین برای ما و مخاطبین سایت مهمه و البته باید به صحبت های شما، آموزشِ درست رو هم اضافه کنیم. آموزش بازیگری کاربردی.

      یک خبر خوب از طرف سایت بازیگرافی برایتان ایمیل شد، لطفا در اولین فرصت ایمیل خود را نگاه کنید.

  3. 3

    Mohammad - khorsandi

    با سلام و تشکر ویژه از سایت خوبتون که مطالب واقعا مفیدی در خدمت بازدید کننده میذارین. در وهله ی اول میشه گفت بازیگری حضور زنده بازیگر روی صحنه هست اما با نگاهی اجمالی بر این رشته خاص از هنر باید گفت که بازیگری پاسخگویی ب محرک های محیطی و همچنین جان بخشیدن به شخصیت هاست….

    Reply
    1. 3.1
      حمید کریمی

      حمید کریمی

      سلام بر محمد
      اینم تعریفی هست که شما دارین، شاید تجربه کردین، شاید هم به شما گفتن، شاید هم در جایی خوانده باشید. در هر صورت شما هم می تونید تعریف خودتون رو داشته باشید، به هر شکل. اما اساساً حرف ما اینجاست که این تعاریف را باید خواند و گذشت، نهایتا شما کارهای مهمتری در بازیگری دارید که این تعاریف اصلا مهم نیستند. سپاس از حضورتون در این پست و ارسال نظر.

      در ضمن ایمیل خودتون رو چک کنید، یک خبر خوب از بازیگرافی به شما ایمیل شد. در هر صورت اگر ایمیل به شما نرسیده میتونید از طریق سایت درخواست پشتیبانی کنید یا به شماره 09369283428 پیام ارسال کنید و موضوع را اطلاع دهید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق این سایت متعلق به حمید کریمی می باشد.
این سایت در زمینه آموزش بازیگری و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.